28 Ekim 2017 Cumartesi

ÖĞLEYE DOĞRU

Havanın bozacağına işaret, kedi damağı desenli beyaz bulutlar güneşin önüne geçmeden önce daha sıcaktı, şimdi mavi soğuk. Belli belirsiz esintide kıyıya yürüdüm. Tatlı, ısrarlı bir kuş sesine uzakta bir inşaatın kırıcı gürültüsü karışıyordu, ezan bunların üzerine yayılırken suya bir adım attım. Artık sıcak değil. Eskiden olsa abartılı bir dehşetle karşılayacağım değişimi su kadar serin bir kanla hissederek bir adım daha attım ve girdim.

Tutulan soluğumu koyverdim. Hiç değilse göğsüm ince bir sörfçü gömleğinin koruması içindeydi.

Koca koyda tanrının tek kulu, çepeçevre yeşil tepelerin görüntüsünü içerek ağır ağır açıldım.


Kendimi temiz, duru, diri suyun parçası ettim, bıraktım deniz bir kez daha içimi dışımı arındırsın, sıkışıklıkları açıp enginliğine katsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder