11 Ekim 2018 Perşembe

AYVALIK TOSTLU AYDINLANMA

Akşamın kızartma börekleri üzerine hafif bir şeyler bakarak tezgaha yanaştım. Listede kaşarlı tostu gördüm görmedim ki kendimi Ayvalık tostu ısmarlarken buldum!

Ortamdan ikiye ayrılmış gibiydim. Bir yanım makuldü ve sesi, varlığı, diğerinin gürültücü baskınlığı, kapıları kendisi dışındakilere kapayıcılığı yanında ne kadar silik, etkisiz.

AYVALIK TOSTU!

Bir anda gördüm.

Gırtlağına düşkün olmayanın obura, sigara-içki içmeyenin içene, belirli bir hakimiyet alanında sorunu olmayanın olana ahkam kesmesinin arkasındaki irade gücü ya da akılcılık değil. Sadece diğerinin pençesine düştüğü dürtüyü duymaması!

Göz Ayvalık tostu, para, içki, kumar, seks yahut güçlü, yoğun duygularla dönmedikçe tuzun kuru. Suların usdışı huzursuzluklarla bulanmadıkça bunlara bağışıkmış gibi ortalıkta dolanabilir, sağa sola akıl verip eleştirebilir, kınayabilirsin.


Dürtü olanca şiddetiyle gelip seni sel baskınına maruz bıraktığında bak sen. Daha dün gece yanmış midenle Ayvalık tostu mu söylüyorsun, kaşarlı mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder